czwartek, 15 grudnia 2011

Kult Marii de Filippi

Maria de Filippi jest jedną z najbogatszych i najbardziej cenionych autorek włoskiej telewizji.
Pierwszy kontakt z nią miałam w 2006 roku, kiedy to w tle grał telewizor i usłyszalam męski, chropowaty głos o monotonnym tonie. Z ciekawości odwróciłam się w stronę ekranu aby sprawdzic kto to jest i ku mojemu zdziwieniu ujrzałam kobietę w średnim wieku, byle jak pomalowaną o blond włosach ściętych na chłopaka... Przez wiele tygodni uchodziłam w przekonaniu, że Włoska TV jest do przodu, bo zatrudnili transeksualistę... Dopiero po jakimś czasie, moja wspołokatorka, fanka Marii de Filippi uświadomiła mi, że jest to prawdziwa kobieta!! w dodatku bardzo znana i uwielbiana przez Włochów.
Nie wiem w czym tkwi kult, prowadzącej autorskich, banalnych programow takich jak "Uomini e Donne", "C'è posta per Te" czy "Amici". Są to programy, które ciagną się w nieskonczoność, a sposób ich prowadzenia  przez Marie jest tak bezbarwny, jak dowcipy opowiadane przez Karola Strasburgera w "Familiadzie". Ogladając ją odnosi się wrażenie, że nawet ona sama jest znudzona tym co mówi, występami i odzywkami uczestników czy komentarzami publiczności. Na castingach pojawia się zawsze rekordowa liczba rządnych sławy ludzi w każdym wieku, gotowych zrobić dosłownie wszystko, aby tylko pokazać się w TV chociaż przez pięć minut, oczywiście u boku Marii.


A Wy co o niej sądzicie?? Kto jest Waszym ulubionym prezenterem lub aktorem?



1 komentarz:

  1. Racja, głos ma jakby piła od 16 roku życia i paliła conajmniej 3 paczki dziennie :p i te programy...uomini e donne...strata czasu to oglądać, ale cóż o gustach się nie dyskutuje ;p
    Pozdrawiam
    DaSempreRoma ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...