wtorek, 15 stycznia 2013

Versatile Blogger - moje pierwsze wyróżnienie

Wczoraj mój blog po raz pierwszy dostał wróżnienie. Jest to wyróżnienie Versatile Blogger, do którego nominowała mnie moja czytelniczka - Olinka. Zrobiło mi się niezmiernie miło i zachęciło mnie to do dalszego pisania i ulepszania mojego bloga. Jak możecie zauważyć w ostatnich dniach wprowadziłam małe zmiany, nie  tylko jest inna szata graficzna, ale są też nowe dziedziny w górnym pasku. Z dnia na dzień pojawią się nowe atrakcje.

Wracając do Versatile Blogger. 


Zasady zabawy są następujące:



 Każdy nominowany blogger powinien:

- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,

- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


7 faktów o mnie:

1. Marzę o tym, aby mieć kota birmańskiego.
2. Mówię biegle w 4 językach.
3. Uczę się języka chińskiego (narazie z marnym efektem)
4. W przyszłości chciałabym pracować w akcjach humanitarnych w Krajach Trzeciego Świata
5. Uwielbiam Lennego Kravitza
6. Skoczyłam z bungee aby pokonać lęk wysokości (nadal pocą mi się dłonie ze strachu na samą myśl)
7. Uwielbiam żelki Haribo




Nominowane blogi:

1. Waniliowe czytadła
2. DoroteaArt
3. Azjatycki Cukier
4. Nissiax83
5. Make Life Easier
6. Pamiętnik Emigrantki
7. Pasja Piękna
8. Polka na obczyźnie
9. Obsession Hair Care
10. Blondhaircare
11. Polka na obczyznie
12. Modelindesign
13. Candy i rozdania
14. Sliwki robaczywki
15. Anwen



Może i Wy powiedzcie coś o sobie, miło byłoby się poznać bliżej!


3 komentarze:

  1. :) Bungee? podziwiam! odnośnie Rzymu - czytałaś może Rzymską komedię? Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za wyróżnienie:) mieszkamy po sąsiedzku??? ale fajnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację dla Candy i rozdania - jako, że wcześniej otrzymałam już to wyróżnienie odsyłam do linka gdzie zdradziłam 7 rzeczy o sobie :) mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/2013/01/wyroznienie-vba-czyli-7-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...